Toronto Transit – Online inzicht in prestatie op beloften


20120718ttcriders

Klantbeloften in het openbaar vervoer. Je komt ze nog niet heel erg veel tegen. Althans, ze worden niet vaak extern gecommuniceerd. Vervoerders sturen intern vaak wel op klantbeloften. De Toronto Transit Commission spreekt haar beloften niet alleen hardop uit, ze geven ook elk kwartaal inzicht in hoe er wordt gepresteerd op deze beloften.

Zes beloften aan de reiziger

1. Onze dienstverlening is voor iedereen toegankelijk
2. Wij zullen onze uitstraling verbeteren zodat Toronto trots is op het OV
3. We verschaffen de meest duidelijke, accurate en up-to-date informatie
4. Stations en voertuigen zijn modern en voorzien van nieuwe technologie
5. Continue verbetering zorgt voor een betrouwbare & consistente beleving
6. We spelen flexibel in op veranderende behoeften van onze reizigers

Het is mooi om te zien welke acties ondernomen worden om de beloften waar te maken. Zie bijvoorbeeld hieronder de manier waarop de ze belofte ‘toegankelijkheid’ geloofwaardig maken. Klik hier om alle beloften te bekijken.

toegankelijkheid



Leave a Reply...